Main menu

Drive
Τετάρτη, 11 Οκτωβρίου 2017 - 4:13μμ

2ος Αγώνας HTTC 2017: Αποτελέσματα [video]

Με δυνατές κόντρες στις περισσότερες κλάσεις πραγματοποιήθηκε ο 2ος αγώνας του Hellenic Time Trial Challenge στα Μέγαρα την περασμένη Κυριακή.

Με νικητές τον Σπύρο Γαζέτα (Subaru Impreza WRX STi) στην κατηγορία Sport, τον αγωνιζόμενο με το ψευδώνυμο «0+» (Lotus Elise 111S) στη Stock και τον Γιώργο Θάνο (Honda S2000) στην Extreme ολοκληρώθηκε στην πίστα των Μεγάρων ο 2ος φετινός γύρος του Επάθλου Ατομικής Χρονομέτρησης HTTC, με διοργάνωση του αθλητικού σωματείου ΕΛ.Λ.Α.Δ.Α.

Κάτω από έναν γαλανό αττικό ουρανό που δεν θύμιζε σε τίποτα Φθινόπωρο, πέρα από δύο μηχανικά προβλήματα που προκάλεσαν μικρές καθυστερήσεις, η δεύτερη φετινή συνάντηση του HTTC κύλισε χωρίς απρόοπτα. Οι τρεις νικητές σημείωσαν τον ταχύτερο -συνολικά- χρόνο και στα δύο σκέλη πέντε χρονομετρημένων γύρων του αγώνα, κι έτσι αποκόμισαν την απόλυτη συγκομιδή των 40 βαθμών.

Στην κατηγορία Sport αυτή τη φορά ο Σπύρος Γαζέτας κατέκτησε με σχετική διαφορά τη νίκη που είχε οριακά χάσει στον πρώτο αγώνα. Όμως, πίσω του κρίθηκε σε ελάχιστα δευτερόλεπτα μια εντυπωσιακή μάχη πέντε οδηγών: των Σωκράτη Σταύρου και Αθανάσιου Φάσσα με Peugeot 106 Rallye, του Δημήτρη Αντωνόπουλου (Honda Civic Type R EG K20), του Κωνσταντίνου Κάδη (Mazda MX5) και του Τιμολέοντα Κουλουρίδη (Peugeot 106 Rallye). Οι Σταύρου και Φάσσας σημείωσαν το δεύτερο χρόνο σε κάθε σκέλος, και εντέλει έκλεισαν την πρώτη τριάδα της κατηγορίας με 28 και 26 βαθμούς αντίστοιχα. Ο Σταύρου κέρδισε την Κλάση Sport/Γ, ενώ ο τέταρτος της γενικής Αντωνόπουλος ήταν ο νικητής της Sport/B.



Ο οδηγός «0+», νικητής της κατηγορίας Stock, κέρδισε βεβαίως και την Κλάση Stock/Β, που προσμέτρησε με τρεις συμμετοχές, ενώ πίσω του η πολύ ενδιαφέρουσα μονομαχία του πατήρ και υιού Μάριου και Πάνου Κωνσταντάκου (Mazda RX-8) έληξε άδοξα, καθώς στο δεύτερο σκέλος ένα μηχανικό πρόβλημα στέρησε από τον πρώτο τη δεύτερή του προσπάθεια. Έτσι, ο Πάνος Κωνσταντάκος κατέκτησε 34 βαθμούς με τη δεύτερη θέση της κατηγορίας, και το βάθρο έκλεισε ο Νίκος Καρύδης (MG TF 160) με 28 βαθμούς.

Η εντυπωσιακή μονομαχία της κατηγορίας Extreme, και ειδικότερα της ισχυρότερης κλάσης Extreme Turbo Slicks, μεταξύ του Γιώργου Θάνου με Honda S2000 και του Δημήτρη Γαζέτα με Subaru Impreza WRX STi βρήκε τον πρώτο νικητή με 40 βαθμούς, ενώ οι δύο δεύτερες θέσεις του Γαζέτα του χάρισαν 34 βαθμούς. Την τριάδα εδώ έκλεισε ο Χαράλαμπος Μπαλιούσκας με 30 βαθμούς, τερματίζοντας τρίτος και στα δύο σκέλη με ένα Nissan 350Z, πετυχαίνοντας έτσι τη νίκη στην Κλάση Extreme N/A Slicks. Σ’ αυτήν την κλάση ακολούθησαν ο Δημήτρης Ζάγαρης (Citroen Saxo VTS) και ο Χρήστος Βαλέρας (Renault Clio ΙΙ RS), που κλείνοντας την πεντάδα της γενικής της κατηγορίας, κατέκτησαν 24 και 20 βαθμούς αντίστοιχα.



Και σε αυτή, τη δεύτερη αγωνιστική συνάντηση του HTTC, η υποστηρίκτρια του θεσμού TOYO TIRES επιβράβευσε με έπαθλα τους αγωνιζόμενους με ελαστικά της. Έτσι, βάσει των αποτελεσμάτων στην Κατηγορία Sport, ο Σ. Σταύρου κέρδισε ελαστικά αρχικής αξίας ως €700, ο Α. Φάσσας ελαστικά αξίας ως €500 και ο Δ. Αντωνόπουλος ελαστικά αξίας ως €300. Υποστηρικτές του θεσμού είναι επίσης η Racecraft - NANKANG Motorsport και η RSD Öhlins.

Το Σωματείο Ελληνική Λέσχη Αυτοκινήτου Δυτικής Αττικής (ΕΛ.Λ.Α.Δ.Α.) ανανεώνει του ραντεβού της με τους αγωνιζόμενους του HTTC 2017 για τον 3ο γύρο του θεσμού, που θα φιλοξενηθεί ξανά από την πίστα των Μεγάρων, την Κυριακή 19 Νοεμβρίου.

Δείτε τα αναλυτικά αποτελέσματα για κάθε κατηγορία, και το όμορφο video που ετοίμασε από την ημέρα η STR Productions.

[Πηγή: OMAE]

Κάθε αναγνώστης του drive.gr μπορεί να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του στα σχόλια, όποιες κι αν είναι αυτές. Ωστόσο κάθε σχόλιο πρέπει να εγκριθεί από τους διαχειριστές της σελίδας, οπότε δημοσιεύεται λίγη ώρα μετά την καταχώρησή του. Τα μόνα σχόλια που απαγορεύονται και άρα διαγράφονται είναι όσα περιέχουν υβριστικές ή προσβλητικές εκφράσεις ή φωτογραφίες, αυτά που γράφονται μόνο για να προκαλέσουν αναταραχή ή προσωπική αντιπαράθεση με άλλους χρήστες (flaming), όσα διαφημίζουν εταιρίες, προϊόντα ή ανταγωνιστικές ιστοσελίδες και βέβαια τα κακόβουλα, βλαπτικά και επαναλαμβανόμενα μηνύματα (spam).
Ευχαριστούμε για τη συμμετοχή σας!

Σχεδιασμός, Ανάπτυξη και Φιλοξενία