Main menu

Κλεάνθης Τριανταφυλλίδης
Κυριακή, 18 Ιουνίου 2017 - 10:13πμ

24 Ώρες Le Mans: H Porsche άνετα πρώτη, καταστροφή της Toyota

H Porsche No.1 έχει ανοίξει μια διαφορά 11 γύρων από το πρώτο LMP2 στη 2η θέση, ενώ οι δύο πρώτες Toyota εγκατέλειψαν τη νύχτα.

Η Porsche 919 hybrid των Bamber, Tandy, Lotterer πέρασε επικεφαλής τη 10η ώρα του αγώνα, όταν η Toyota No.7, που ήταν πάνω από δύο λεπτά μπροστά με τον Kobayashi στο τιμόνι, έπαθε βλάβη στο συμπλέκτη.

Η TS050 Hybrid του Ιάπωνα έκοψε στα 60 km/h την ώρα που περνούσε τη γραμμή τερματισμού, οπότε είχε να κάνει με αυτή την ταχύτητα πάνω από 13 km. Δεν τα κατάφερε, κι εγκατέλειψε.

Έτσι η Porsche Νο.1 ήταν πλέον ένα γύρο μπροστά από τη δεύτερη Toyota, τη No.9. Όμως οι λίγες ελπίδες της ιαπωνικής φίρμας για την πολυπόθητη πρώτη της νίκη εξανεμίστηκαν λίγα λεπτά αργότερα, όταν ένα σκασμένο πίσω αριστερό λάστιχο είχε ως αποτέλεσμα ο Nicolas Lapierre να κάνει τετ-α-κέ στο Σικέιν Dunlop.

Ο Γάλλος συνέχισε, αλλά το διαλυμένο λάστιχο κατέστρεψε το πίσω μέρος της TS050, που πήρε για λίγο και φωτιά. Ο Γάλλος έφτασε κούτσα-κούτσα στη Στροφή Mulsanne, σταμάτησε, ξεκίνησε ξανά, αλλά έμεινε τελειωτικά λίγο πριν την είσοδο των pits κι ενώ ήταν ακόμα στην 3η θέση.

Το μόνο αυτοκίνητο της Toyota που συνέχιζε την 11η ώρα ήταν το Νο.8, που ήταν 28 γύρους πίσω αφού είχε σταματήσει για επισκευή του εμπρός συστήματος κινητήρα/γεννήτριας.

Το Toyota Νο.8 είναι τώρα στη 16η θέση της κατάταξης, έξι θέσεις πίσω από τη δεύτερη Porsche, τη Νο.2, που είχε χάσει και αυτή πολύ χρόνο με βλάβη στην εμπρός MGU.

Στην κατηγορία LMP2, το ORECA No.38 της Jackie Chan Racing (ναι, του ηθοποιού) πέρασε μπροστά τη 16η ώρα, με τον Ho-Ping Tung στο τιμόνι, αφού το Rebellion ORECA No.13 του Nelson Piquet έχασε ένα λεπτό πηγαίνοντας αργά σε μια ζώνη κίτρινων σημαιών (slow zone). To δεύτερο αυτοκίνητο της Rebellion, το Νο.31 με τον Bruno Senna, είναι στην θέση.

Στην κατηγορία GTE Pro, μετά από πολλές ανακατατάξεις, η Aston Martin No.95 ήταν ενάμισι λεπτό μπροστά, όμως μια περίοδος Safety Car έφερε την Porsche No.91 στα 16 μόνο δευτερόλεπτα.

Τέλος, στην «ερασιτεχνική» κατηγορία GTE Am, η κατάσταση είναι πιο παγιωμένη, με τη Ferrari No.84 άνετα μπροστά από μια άλλη Ferrari, τη Νο.55.

Η ΠΡΟΣΩΡΙΝΗ ΚΑΤΑΤΑΞΗ ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ ΤΗΣ 16ης ΩΡΑΣ:

Θ.

ΚΑΤΗΓ.

ΑΥΤ/ΤΟ

ΟΔΗΓΟΙ

ΓΥΡΟΙ

ΔΙΑΦ.

1

LMP1

#1 Porsche

Jani, Lotterer, Tandy

248

 

2

LMP2

#38 Oreca

Tung, Laurent, Jarvis

237

+ 11 γύροι

3

LMP2

#13 Oreca

Piquet Jr, H. Hansson, Beche

237

+ 1m31.808s

4

LMP2

#31 Oreca

Prost, Canal, Senna

236

+ 12 γύροι

5

LMP2

#35 Alpine

Panciatici, Ragues, Negrao

235

+ 13 γύροι

6

LMP2

#32 Ligier

Owen, De Sadeleer, Albuquerque

235

+ 2m49.477s

7

LMP2

#37 Oreca

Cheng, Gommendy, Brundle

234

+ 14 γύροι

8

LMP2

#24 Oreca

Graves, Hirschi, Vergne

234

+ 1m04.706s

9

LMP2

#40 Oreca

Allen, Matelli, Bradley

233

+ 15 γύροι

10

LMP1

#2 Porsche

Bernhard, Bamber, Hartley

231

+ 17 γύροι

11

LMP2

#23 Ligier

Barthez, Buret, Berthon

230

+ 18 γύροι

12

LMP2

#47 Dallara

Lacorte, Sernagiotto, Belicchi

228

+ 20 γύροι

13

LMP2

#34 Ligier

Moore, Hanson, Chandhok

226

+ 22 γύροι

14

LMP2

#36 Alpine

Dumas, Menezes, Rao

222

+ 26 γύροι

15

LMP2

#17 Ligier

Lafargue, Lafargue, Zollinger

222

+ 2m21.849s

16

LMP1

#8 Toyota

Buemi, Davidson, Nakajima

221

+ 27 γύροι

17

GTE Pro

#95 Aston

Thiim, Sorensen, Stanaway

220

+ 28 γύροι

18

GTE Pro

#91 Porsche

Lietz, Makowiecki, Pilet

220

+ 16.261s

19

LMP2

#29 Dallara

Lammers, Van Eerd, Barrichello

220

+ 18.706s

20

GTE Pro

#51 Ferrari

Calado, Pier Guidi, Rugolo

220

+ 23.697s

21

GTE Pro

#71 Ferrari

Rigon, Bird, Molina

220

+ 27.676s

22

GTE Pro

#63 Chevrolet

Magnussen, Garcia, Taylor

220

+ 1m03.020s

23

LMP2

#33 Ligier

Nicolet, Nicolet, Maris

220

+ 1m08.815s

24

GTE Pro

#97 Aston

Turner, Adam, Serra

220

+ 1m26.133s

25

GTE Pro

#67 Ford

Priaulx, Tincknell, Derani

220

+ 2m01.540s

26

GTE Pro

#68 Ford

Hand, Muller, Kanaan

220

+ 3m15.758s

27

GTE Pro

#69 Ford

Briscoe, Westbrook, Dixon

219

+ 29 Laps

28

LMP2

#21 Oreca

Hedman, Hanley, Rosenqvist

217

+ 31 Laps

29

GTE Am

#84 Ferrari

Smith, Stevens, Vanthoor

217

+ 1m37.738s

30

GTE Pro

#64 Chevrolet

Gavin, Milner, Fassler

216

+ 32 Laps

31

GTE Am

#55 Ferrari

Cameron, Scott, Cioci

216

+ 30.160s

32

GTE Am

#62 Ferrari

Macneil, Sweedler, Bell

215

+ 33 Laps

33

GTE Am

#99 Aston

Howard, Gunn, Bryant

215

+ 45.439s

34

GTE Am

#61 Ferrari

Mok, Sawa, Griffin

214

+ 34 Laps

35

GTE Pro

#66 Ford

Mucke, Pla, Johnson

214

+ 3m10.818s

36

GTE Am

#77 Porsche

Ried, Cairoli, Dienst

214

+ 3m40.837s

37

GTE Am

#93 Porsche

Long, Al Faisal, Hedlund

213

+ 35 Laps

38

GTE Am

#86 Porsche

Wainwright, Barker, Foster

213

+ 4m36.087s

39

LMP2

#27 Dallara

Aleshin, Sirotkin, Shaitar

212

+ 36 Laps

40

GTE Am

#90 Aston

Yoluc, Hankey, Bell

212

+ 1m19.352s

41

GTE Am

#83 Ferrari

Krohn, Jonsson, Bertolini

212

+ 2m28.115s

42

GTE Am

#65 Ferrari

Nielsen, Balzan, Curtis

212

+ 2m49.201s

43

GTE Am

#98 Aston

Dalla Lana, Lamy, Lauda

212

+ 2m57.924s

44

GTE Am

#54 Ferrari

Flohr, Castellacci, Beretta

212

+ 4m59.269s

45

GTE Am

#60 Ferrari

Wee, Katoh, Parente

211

+ 37 Laps

46

LMP2

#22 Oreca

Rojas, Hirakawa, Gutierrez

210

+ 38 Laps

47

LMP2

#45 Ligier

Patterson, Mcmurry, Capillaire

207

+ 41 Laps

48

LMP2

#39 Oreca

Guibbert, Trouillet, Winslow

205

+ 43 Laps

49

LMP2

#43 Riley

Keating, Bleekemolen, Taylor

203

+ 45 Laps

50

GTE Am

#50 Chevrolet

Rees, Brandela, Philippon

198

+ 50 Laps

51

LMP2

#49 Ligier

Konopka, Calko, Breukers

190

+ 58 Laps

52

LMP2

#28 Oreca

Perrodo, Vaxiviere, Collard

213

Retired

53

GTE Pro

#92 Porsche

Christensen, Estre, Werner

179

Retired

54

LMP1

#9 Toyota

Lapierre, Kunimoto, Lopez

160

Retired

55

LMP1

#7 Toyota

Conway, Kobayashi, Sarrazin

154

Retired

56

LMP2

#25 Oreca

Gonzalez, Trummer, Petrov

152

Retired

57

GTE Pro

#82 Ferrari

Vilander, Fisichella, Kaffer

72

Retired

58

LMP2

#26 Oreca

Rusinov, Thiriet, Lynn

20

Retired

59

GTE Am

#88 Porsche

Bachler, Lemeret, Al Qubaisi

18

Retired

60

LMP1

#4 Enso

Webb, Kraihamer, Bonanomi

7

Retired

 

Κάθε αναγνώστης του drive.gr μπορεί να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του στα σχόλια, όποιες κι αν είναι αυτές. Ωστόσο κάθε σχόλιο πρέπει να εγκριθεί από τους διαχειριστές της σελίδας, οπότε δημοσιεύεται λίγη ώρα μετά την καταχώρησή του. Τα μόνα σχόλια που απαγορεύονται και άρα διαγράφονται είναι όσα περιέχουν υβριστικές ή προσβλητικές εκφράσεις ή φωτογραφίες, αυτά που γράφονται μόνο για να προκαλέσουν αναταραχή ή προσωπική αντιπαράθεση με άλλους χρήστες (flaming), όσα διαφημίζουν εταιρίες, προϊόντα ή ανταγωνιστικές ιστοσελίδες και βέβαια τα κακόβουλα, βλαπτικά και επαναλαμβανόμενα μηνύματα (spam).
Ευχαριστούμε για τη συμμετοχή σας!

Σχεδιασμός, Ανάπτυξη και Φιλοξενία