Main menu

Αλέξης Γαλανόπουλος
Παρασκευή, 4 Αυγούστου 2017 - 9:41πμ

Mazda: «Τα ηλεκτρικά δεν είναι ο μόνος δρόμος προς το μέλλον»

Ο αντιπρόεδρος της Mazda στις ΗΠΑ δήλωσε πως η ηλεκτροκίνηση δεν αποτελεί μονόδρομο, και ότι οι κινητήρες εσωτερικής καύσης θα επιβιώσουν.

Στις ΗΠΑ είναι ξεκάθαρη η προσπάθεια ευρείας διάδοσης των ηλεκτρικών αυτοκινήτων (EV). Όμως, σύμφωνα με τον αντιπρόεδρο της Mazda USA, Robert Davis, αυτό αποτελεί μια επιλογή, και όχι μονόδρομο.

Οι αμερικανικές αρχές δίνουν κίνητρα όπως είναι η έκπτωση φόρου $7.500, κάθε χρόνο, για τον ιδιοκτήτη ενός ηλεκτρικού αυτοκινήτου. Ωστόσο, αυτό αποτελεί σύμφωνα με την Davis χειραγώγηση της αγοράς, και δεν θα έπρεπε να συμβαίνει. Θα έπρεπε το κράτος να κρατάει τα λεφτά του, και να αφήνει τις αυτοκινητοβιομηχανίες να πετυχαίνουν τον ζητούμενο στόχο όπως κρίνουν εκείνες.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Οδηγούμε το νέο Mazda MX-5 1.5

«Αφήστε την αυτοκινητοβιομηχανία να βρει τον καλύτερο τρόπο για την επίτευξη του στόχου των καθαρών ρύπων. Βάλτε όρια εκπομπών CO2, γραμμαρίων ανά μίλι, κατανάλωσης, ό,τι θέλετε… Αλλά μην επιβάλετε ένα συγκεκριμένο είδος κινητήρα», δήλωσε ο Davis. Ο οποίος έθιξε και το θέμα της αντικατάστασης των μπαταριών Li-ion, αφού αυτές των αυτοκινήτων δεν μπορούν να ανακυκλωθούν τόσο εύκολα όσο εκείνες των smartphones, για παράδειγμα.

«Οι κατασκευαστές πρέπει να συναγωνίζονται μεταξύ τους για να κερδίσουν την καρδιά και το μυαλό του αγοραστή, όπως ξέρουν καλά να κάνουν. Μπορούμε να τα καταφέρουμε καλύτερα. Πρέπει να συνειδητοποιήσουμε όλοι ότι τα ηλεκτρικά δεν είναι οχήματα μηδενικών ρύπων. Είναι οχήματα… απομακρυσμένων, εκτοπισμένων ρύπων. Πρέπει να δουλέψουμε για την εύρεση της καλύτερης λύσης για τους πελάτες μας και για το περιβάλλον, σε έναν κοινό στόχο. Κι όχι να ακολουθήσουμε όλοι τυφλά κάποιες συγκεκριμένες οδηγίες».

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Toyota: Στα σκαριά νέο ηλεκτρικό με μεγάλη αυτονομία

Από το βάρος που έχει δώσει στην εξέλιξη των τεχνολογιών SkyActiv, είναι σαφές ότι η Mazda πιστεύει πολύ στους κινητήρες εσωτερικής καύσης. Αυτό δεν σημαίνει ότι έχει αποκλείσει λύσεις εξηλεκτρισμού της γκάμας της, απλώς σε όλες περιλαμβάνεται και κάποιος συμβατικός κινητήρας. «Πριν ξοδέψουμε χρόνο και πόρους για τον εξηλεκτρισμό, είμαστε πεπεισμένοι πως ήταν απαραίτητη η εξέίξη ενός σωστού, αποδοτικού κινητήρα εσωτερικής καύσης», δήλωσε ο Davis.

[Πηγή: Automotive News]

Κάθε αναγνώστης του drive.gr μπορεί να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του στα σχόλια, όποιες κι αν είναι αυτές. Ωστόσο κάθε σχόλιο πρέπει να εγκριθεί από τους διαχειριστές της σελίδας, οπότε δημοσιεύεται λίγη ώρα μετά την καταχώρησή του. Τα μόνα σχόλια που απαγορεύονται και άρα διαγράφονται είναι όσα περιέχουν υβριστικές ή προσβλητικές εκφράσεις ή φωτογραφίες, αυτά που γράφονται μόνο για να προκαλέσουν αναταραχή ή προσωπική αντιπαράθεση με άλλους χρήστες (flaming), όσα διαφημίζουν εταιρίες, προϊόντα ή ανταγωνιστικές ιστοσελίδες και βέβαια τα κακόβουλα, βλαπτικά και επαναλαμβανόμενα μηνύματα (spam).
Ευχαριστούμε για τη συμμετοχή σας!

Σχεδιασμός, Ανάπτυξη και Φιλοξενία