Main menu

Αλέξης Γαλανόπουλος
Πέμπτη, 10 Αυγούστου 2017 - 2:26μμ

Singer: Συνεργασία με τη Williams και τον Mezger

Οι ονειρικές 911 της Singer γίνονται ακόμα πιο δυνατές, πιο ελαφριές και γενικώς πιο… ακαταμάχητες, με τις πινελιές της Williams και του Hans Mezger.

Η αμερικανική Singer Vehicle Design φτιάχνει από το 2009 τη δική της εκδοχή για την ιδανική Porsche 911, με βάση τη γενιά 964, για όσους ενδιαφέρονται να αποκτήσουν το τέλειο χωρίς να νοιάζονται για το πόσο κοστίζει.

Φέτος, ήρθε η στιγμή να κάνει το επόμενο βήμα, προσφέροντας λύσεις που κάνουν τα αυτοκίνητά της ακόμα πιο ποθητά, με περισσότερη δύναμη και χαμηλότερο βάρος. Για να πετύχει τους στόχους της, η Singer συνεργάστηκε με τη Williams, και συγκεκριμένα με το τμήμα Advanced Engineering της βρετανικής εταιρίας. Καθήκοντα τεχνικού σύμβουλου ανέλαβε ο Hans Mezger, ο άνθρωπος που έχει συνδέσει το όνομά του με τους κινητήρας που μπήκαν σε μερικές από τις καλύτερες Porsche. Το τελευταίο αυτοκίνητο παραγωγής της εταιρίας που φορούσε έναν «κινητήρα Mezger» ήταν η 997 GT3 RS 4.0.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Kaege Retro: Μια παλαιωμένη και βελτιωμένη Porsche 993 [video]

Το δημιούργημα των Singer, Williams και Mezger είναι ένας ατμοσφαιρικός, αερόψυκτος κινητήρας μπόξερ με χωρητικότητα 4,0 lt, τετραβάλβιδες κεφαλές, τέσσερις εκκεντροφόρους και διπλά μπεκ σε κάθε κύλινδρο. Η εισαγωγή είναι τύπου ram-air και καταλήγει σε ένα ανθρακονημάτινο φιλτροκούτι, ειδικά σχεδιασμένο έτσι ώστε να ευνοεί τη ροπή στις μεσαίες στροφές. Παρόλα αυτά, το μοτέρ στροφάρει πάνω από τις 9.000 rpm και αποδίδει 500 PS. Πολλά τμήματα από τιτάνιο, μαγνήσιο και ανθρακονήματα κρατούν το βάρος του χαμηλά, ενώ η εξάτμιση είναι φτιαγμένη από inconel και τιτάνιο.

Αφορμή για την εξέλιξη του χορταστικού αυτού κινητήρα στάθηκε το αίτημα του καλού πελάτη Scott Blattner, που έχει στην κατοχή του ήδη… τρία αυτοκίνητα της εταιρίας, για μια ακόμα πιο εξελιγμένη εκδοχή της Singer 911. Εν τω μεταξύ βρέθηκαν άλλοι δύο πρόθυμοι πελάτες, οπότε το μοτέρ θα τοποθετηθεί αρχικά σε τρία αυτοκίνητα. Κάτι μας λέει όμως ότι θα βρεθούν πολλοί ακόμα ενδιαφερόμενοι.

Αν αναρωτιέστε για το κόστος του κινητήρα, αφήστε το καλύτερα, σίγουρα δεν περιλαμβάνεστε σε αυτούς.

[Πηγή: Singer Vehicle Design]

Κάθε αναγνώστης του drive.gr μπορεί να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του στα σχόλια, όποιες κι αν είναι αυτές. Ωστόσο κάθε σχόλιο πρέπει να εγκριθεί από τους διαχειριστές της σελίδας, οπότε δημοσιεύεται λίγη ώρα μετά την καταχώρησή του. Τα μόνα σχόλια που απαγορεύονται και άρα διαγράφονται είναι όσα περιέχουν υβριστικές ή προσβλητικές εκφράσεις ή φωτογραφίες, αυτά που γράφονται μόνο για να προκαλέσουν αναταραχή ή προσωπική αντιπαράθεση με άλλους χρήστες (flaming), όσα διαφημίζουν εταιρίες, προϊόντα ή ανταγωνιστικές ιστοσελίδες και βέβαια τα κακόβουλα, βλαπτικά και επαναλαμβανόμενα μηνύματα (spam).
Ευχαριστούμε για τη συμμετοχή σας!

Σχεδιασμός, Ανάπτυξη και Φιλοξενία