Main menu

Παναγιώτης Πανάγος
Τρίτη, 23 Ιανουαρίου 2018 - 6:10μμ

Προ των πυλών το νέο Nissan Juke

Η νέα γενιά του Juke θα παρουσιαστεί μέσα στο 2018, θα βασίζεται σε νέα πλατφόρμα και η γκάμα του θα περιλαμβάνει υβριδική έκδοση.

Η πρώτη γενιά του Juke αποδεικνύεται μεγάλη εμπορική επιτυχία για τη Nissan και αναμφίβολα είναι το μοντέλο που δημιούργησε τη σύγχρονη τάση της αυτοκινητοβιομηχανίας για τα compact crossover.

H νέα, δεύτερη γενιά του μοντέλου αναμένεται να κάνει την εμφάνισή της μέσα στη χρονιά που διανύουμε και όπως είναι φυσιολογικό θα είναι βελτιωμένη σε όλους τους τομείς για να μπορέσει να ανταπεξέλθει στον εμπορικό «πόλεμο» που διεξάγεται στην κατηγορία.

Τη βάση για τη νέα γενιά θα αποτελέσει η πιο σύγχρονη και διαμορφώσιμη πλατφόρμα CMF-B που χρησιμοποιούν τα πιο φρέσκα μικρά μοντέλα της Συμμαχίας Renault – Nissan.

Σκοπός της Nissan για τη νέα γενιά του μοντέλου είναι να το κάνει πιο εκλεπτυσμένο, σύγχρονο και ποιοτικότερο, ειδικά στον χώρο της καμπίνας. Σύμφωνα μάλιστα με δηλώσεις του Επικεφαλής Δημιουργικού της εταιρείας, Shiro Nakamura, η σχεδίαση της νέας γενιάς του Juke θα συνεχίσει να έχει ακμές και δεν θα ακολουθήσει mainstream γραμμές.

Αυτό από μόνο του μεταφράζεται σε μια γνώριμη σιλουέτα που θα παραπέμπει στην πρώτη γενιά, όπως τα ανασηκωμένα εμπρός φώτα και τα έντονα τόξα των φτερών. Βέβαια, όπως συμβαίνει και με όλα τα σύγχρονα μοντέλα της Nissan, έτσι και το Juke θα έχει τη νέα έντονη εταιρική μάσκα σε σχήμα V. Επιπλέον, η χρήση την πολυδιαμορφώσιμης πλατφόρμας CMF-B θα ευνοήσει αρκετά τους χώρους και ειδικότερα τον χώρο για τα πόδια των πίσω επιβατών, μιας και θα προσφέρει μεγαλύτερο μεταξόνιο.

Η καμπίνα αναμένεται να αναβαθμιστεί ποιοτικά, με μαλακά και σκληρά πλαστικά που θα έχουν αρκετά πιο ευχάριστη υφή και εικόνα από του σημερινού. Επιπλέον, ο εξοπλισμός θα διαθέτει όλα τα σύγχρονα συστήματα ασφάλειας και επικοινωνίας, ενώ δεν θα λείπουν και οι χρωματικές επιλογές που θα το διαφοροποιούν.

Στον τομέα των κινητήρων, η γκάμα του νέου Nissan Juke θα αποκτήσει στη βάση της τον 3κύλινδρο 0.9 DIG-T, και θα ακολουθείται από τους 4κύλινδρους 1.2 DIG-T, 1.6 DIG-T και τον τουρμποντίζελ 1.5 dCi.

Η νέα πλατφόρμα θα δώσει επίσης και τον απαραίτητο χώρο στους μηχανικούς να κάνουν κάτι ενδιαφέρον και με το σύνολο κινητήρα/μετάδοσης, βάζοντας στον χάρτη και μια υβριδική έκδοση. «Είναι δύσκολο να πιάσουμε στους στόχους μας για τις εκπομπές ρύπων χωρίς υβριδική τεχνολογία», δήλωσε ο Nakamura.

[Πηγή: Auto Express UK]

Κάθε αναγνώστης του drive.gr μπορεί να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του στα σχόλια, όποιες κι αν είναι αυτές. Ωστόσο κάθε σχόλιο πρέπει να εγκριθεί από τους διαχειριστές της σελίδας, οπότε δημοσιεύεται λίγη ώρα μετά την καταχώρησή του. Τα μόνα σχόλια που απαγορεύονται και άρα διαγράφονται είναι όσα περιέχουν υβριστικές ή προσβλητικές εκφράσεις ή φωτογραφίες, αυτά που γράφονται μόνο για να προκαλέσουν αναταραχή ή προσωπική αντιπαράθεση με άλλους χρήστες (flaming), όσα διαφημίζουν εταιρίες, προϊόντα ή ανταγωνιστικές ιστοσελίδες και βέβαια τα κακόβουλα, βλαπτικά και επαναλαμβανόμενα μηνύματα (spam).
Ευχαριστούμε για τη συμμετοχή σας!

Σχεδιασμός, Ανάπτυξη και Φιλοξενία