Main menu

Κλεάνθης Τριανταφυλλίδης
Τρίτη, 13 Φεβρουαρίου 2018 - 4:05μμ

Νέο Mercedes-AMG G63 με 585 ίππους [50 φωτ.]

Κάνει το 0-100 km/h σε 4,5”, αλλά μπορεί να σκαρφαλώνει βράχια και να διασχίζει ποτάμια.

Δεν πάει ένας μήνας από την επίσημη παρουσίαση του νέου G-Wagen, και ιδού η έκδοση υψηλών επιδόσεων του νέου 4x4 δια χειρός AMG.

Αναμενόμενα, το νέο G63 κινεί ο γνωστός 4λιτρος V8 με τα δύο τούρμπο, που αποδίδει 585 PS και δίνει επιτάχυνση 0-100 km/h σε μόλις 4,5”. Αυτή η επίδοση είναι κατά ένα ολόκληρο δευτερόλεπτο καλύτερη από εκείνη του προηγούμενου G63, ενώ το νέο μοντέλο έχει μόλις 14 ίππους παραπάνω. Αυτό οφείλεται στην τεράστια ροπή των 86,6 kgm του νέου κινητήρα, αλλά και στο γεγονός ότι το καινούργιο μοντέλο είναι κατά 170 kg ελαφρύτερο.

Ο θηριώδης V8 biturbo συνδυάζεται με το 9άρι αυτόματο κιβώτιο της AMG, που επιτρέπει και χειροκίνητο έλεγχο μέσω paddles στο τιμόνι. Η κίνηση μεταδίδεται φυσικά και στους 4 τροχούς με ένα βελτιωμένο από την AMG σύστημα 4MATIC που στέλνει το 60% της ροπής στον πίσω άξονα για καλύτερη ελκτική πρόσφυση και πιο ζυγισμένη οδική συμπεριφορά.

Το ξεχωριστό πλαίσιο έχει 55% μεγαλύτερη στρεπτική αντοχή και υπάρχει ενισχυτική μπάρα που συνδέει τους εμπρός θόλους. Η ανάρτηση είναι και αυτή βελτιωμένη από την AMG και έχει ενεργά ρυθμιζόμενα αμορτισέρ ώστε να μπορεί να ταιριάξει με τις εδαφικές και οδικές συνθήκες καθώς και με το στιλ οδήγησης. Οι ρυθμίσεις γίνονται βάσει των προγραμμάτων του συστήματος AMG Dynamic Selection, που είναι τέσσερα συν ένα για εξατομίκευση των ρυθμίσεων από τον οδηγό.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Επίσημο: Νέα Mercedes-Benz G-Class [video]

Οπτικά, το Mercedes-AMG G63 ξεχωρίζει από τη μάσκα “Panamericana” με τις κάθετες μπάρες, καθώς επίσης από τους μεγαλύτερους αεραγωγούς και τις μπάρες προστασίας στον προφυλακτήρα. Τα φτερά είναι φαρδύτερα για να χωρούν οι μεγαλύτεροι τροχοί διαμέτρου έως και 22 ιντσών. Ένα ενεργό σύστημα εξαγωγής καταλήγει σε άγριες στην όψη εξατμίσεις, κάτω από τα πλαϊνά μαρσπιέ, και προσφέρονται δύο ρυθμίσεις για τη στάθμη του θορύβου. Τα ειδικά μαρσπιέ, οι κόκκινες δαγκάνες των φρένων και οι διάτρητοι δίσκοι αποτελούν επίσης μέρος του πακέτου βελτίωσης της AMG.

Στο λανσάρισμα του G63, αργότερα μέσα στη χρονιά, η Mercedes-AMG θα προσφέρει μια έκδοση Edition 1” που θα είναι η κορυφαία και θα ξεχωρίζει από το μαύρο χρώμα με γκρι ματ πλευρικές λωρίδες και κόκκινες στους καθρέφτες. Θα υπάρχει κι ένα πακέτο AMG Night, που θα τονίζει τη… σκοτεινή πλευρά του G-Wagen, με σκούρα φανάρια, τζάμια και μαύρους τροχούς 22”.

H επίσημη παρουσίαση του νέου G63 θα γίνει στο Σαλόνι της Γενεύης, τον επόμενο μήνα, και οι τιμές θα ανακοινωθούν με το εμπορικό λανσάρισμα προς το τέλος της χρονιάς.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Ξεκινά η διάθεση στην Ελλάδα της νέας Mercedes-Benz G-Class

[Πηγή: Mercedes-AMG]

Κάθε αναγνώστης του drive.gr μπορεί να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του στα σχόλια, όποιες κι αν είναι αυτές. Ωστόσο κάθε σχόλιο πρέπει να εγκριθεί από τους διαχειριστές της σελίδας, οπότε δημοσιεύεται λίγη ώρα μετά την καταχώρησή του. Τα μόνα σχόλια που απαγορεύονται και άρα διαγράφονται είναι όσα περιέχουν υβριστικές ή προσβλητικές εκφράσεις ή φωτογραφίες, αυτά που γράφονται μόνο για να προκαλέσουν αναταραχή ή προσωπική αντιπαράθεση με άλλους χρήστες (flaming), όσα διαφημίζουν εταιρίες, προϊόντα ή ανταγωνιστικές ιστοσελίδες και βέβαια τα κακόβουλα, βλαπτικά και επαναλαμβανόμενα μηνύματα (spam).
Ευχαριστούμε για τη συμμετοχή σας!

Σχεδιασμός, Ανάπτυξη και Φιλοξενία