Main menu

Παναγιώτης Πανάγος
Παρασκευή, 11 Αυγούστου 2017 - 4:55μμ

Αναποφάσιστη η Ferrari για τη νέα Dino

Τα αφεντικά της Ferrari δεν τα βρίσκουν μεταξύ τους για το εάν πρέπει να φτιάξουν την Dino.

Τα στελέχη της Ferrari βρίσκονται σε ένα μεγάλο δίλημμα, μιας και πρέπει να αποφασίσουν για το εάν μπορούν να δημιουργήσουν την σύγχρονη εκδοχή της εμβληματικής Dino με την μορφή ενός μικρότερου και πιο προσιτού μοντέλου, χωρίς να «πληγωθεί» η εικόνα της ιταλικής εταιρείας.

Ο Διευθύνων Σύμβουλος της Ferrari Sergio Marchionne δήλωσε πρόσφατα ότι υπάρχουν αντίθετες απόψεις και γνώμες για την αναβίωση της Dino ως η πιο προσιτή Ferrari. Δεν είναι όλοι πεπεισμένοι ότι πρόκειται για μια καλή επιχειρηματική κίνηση. «Η ιδέα “κλώτσησε” και θεωρώ ότι είναι επικίνδυνο να μειώσουμε την “τιμή εισόδου” στην γκάμα της Ferrari» είπε ο CEO της ιταλικής εταιρείας.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Παρουσίαση Ferrari Dino 246 GTS

Επιπλέον, ανέφερε ότι δεν είναι σίγουρος εάν μια φθηνότερη Ferrari είναι απαραίτητη για την προσέλκυση νεότερου ηλικιακά αγοραστικού κοινού, καθώς η εταιρεία έχει ένα μεγάλο και ιδιαίτερα νέο ηλικιακά αγοραστικό κοινό στην Ασία που μπορεί να «αντέξει» το κόστος των ακριβών μοντέλων της Ferrari.

«Πρέπει να διευρύνουμε τους τρόπους με τους οποίους "περνάμε" στους πελάτες τις παραδοσιακές αξίες της μάρκας, που είναι η σχεδίαση, οι επιδόσεις και ο ήχος του κινητήρα, έτσι ώστε να μην χρειαστεί να υποβαθμίσουμε την “τιμή εισόδου” στην γκάμα της φίρμας», είπε ο Marchionne.

[Πηγή: Automotive News Europe]

Κάθε αναγνώστης του drive.gr μπορεί να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του στα σχόλια, όποιες κι αν είναι αυτές. Ωστόσο κάθε σχόλιο πρέπει να εγκριθεί από τους διαχειριστές της σελίδας, οπότε δημοσιεύεται λίγη ώρα μετά την καταχώρησή του. Τα μόνα σχόλια που απαγορεύονται και άρα διαγράφονται είναι όσα περιέχουν υβριστικές ή προσβλητικές εκφράσεις ή φωτογραφίες, αυτά που γράφονται μόνο για να προκαλέσουν αναταραχή ή προσωπική αντιπαράθεση με άλλους χρήστες (flaming), όσα διαφημίζουν εταιρίες, προϊόντα ή ανταγωνιστικές ιστοσελίδες και βέβαια τα κακόβουλα, βλαπτικά και επαναλαμβανόμενα μηνύματα (spam).
Ευχαριστούμε για τη συμμετοχή σας!

Σχεδιασμός, Ανάπτυξη και Φιλοξενία