Main menu

Drive
Παρασκευή, 12 Ιανουαρίου 2018 - 2:13μμ

Ρεκόρ πωλήσεων σε παγκόσμιο επίπεδο για την Audi το 2017

Αύξηση της τάξης του 17,8% και στην ελληνική αγορά.
Η Audi έκλεισε το 2017 με νέο ρεκόρ πωλήσεων, κάτι που επιτυγχάνει για όγδοη συνεχόμενη χρονιά. Οι 1.878.100 ταξινομήσεις σε παγκόσμιο επίπεδο, αντιπροσωπεύουν μία άνοδο της τάξης του 0,6%, προέρχονται δε, από αύξηση και στις τρεις βασικές αγορές.

Συγκεκριμένα, στις Η.Π.Α., μετά από διαδοχικούς μήνες με ρεκόρ πωλήσεων, η χρονιά έκλεισε για την Audi με αύξηση 7,8%. Στην Κίνα, παρά τις δυσκολίες στις παραδόσεις το πρώτο εξάμηνο του έτους, η χρονιά για την Audi έκλεισε με αύξηση 1,1%. Τέλος, στη Γερμανία, μετά από μία χρονιά ρεκόρ για την Audi το 2016, που είχε βάλει πολύ ψηλά τον πήχυ, υπήρξε περαιτέρω αύξηση πωλήσεων με 0,4%.
 
Και στην Ελλάδα, η Audi σημείωσε σημαντική αύξηση πωλήσεων το 2017. Σύμφωνα με τα – ανεπίσημα, μέχρι σήμερα – στοιχεία, οι 3.085 ταξινομήσεις της μάρκας το 2017, αντιπροσωπεύουν αύξηση της τάξης του 17,8%.
 
Η επιτυχία της Audi σε παγκόσμιο επίπεδο πρέπει να αποδοθεί σε μεγάλο βαθμό στην επιτυχία των μοντέλων της σειράς Q. Με συνολικές πωλήσεις 689.150 αυτοκινήτων (αύξηση 10,8% σε σχέση με το 2016), τα SUV της Audi συνεισέφεραν μία στις τρεις πωλήσεις για τη μάρκα το 2017. 
Το Q2, το compact SUV της μάρκας ήταν το best-seller της γκάμας στην Ευρώπη, ενώ το Q5, το μεσαίο SUV, ήταν το best-seller σε παγκόσμιο επίπεδο με σχεδόν 281.850 πωλήσεις. Τέλος,το Q7, το μεγάλο SUV της Audi, είδε τις πωλήσεις του να αυξάνονται παγκοσμίως το 2017, κατά 3,9%.
 

Κάθε αναγνώστης του drive.gr μπορεί να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του στα σχόλια, όποιες κι αν είναι αυτές. Ωστόσο κάθε σχόλιο πρέπει να εγκριθεί από τους διαχειριστές της σελίδας, οπότε δημοσιεύεται λίγη ώρα μετά την καταχώρησή του. Τα μόνα σχόλια που απαγορεύονται και άρα διαγράφονται είναι όσα περιέχουν υβριστικές ή προσβλητικές εκφράσεις ή φωτογραφίες, αυτά που γράφονται μόνο για να προκαλέσουν αναταραχή ή προσωπική αντιπαράθεση με άλλους χρήστες (flaming), όσα διαφημίζουν εταιρίες, προϊόντα ή ανταγωνιστικές ιστοσελίδες και βέβαια τα κακόβουλα, βλαπτικά και επαναλαμβανόμενα μηνύματα (spam).
Ευχαριστούμε για τη συμμετοχή σας!

Σχεδιασμός, Ανάπτυξη και Φιλοξενία