Main menu

Mιχάλης Γεωργιάδης
Παρασκευή, 11 Αυγούστου 2017 - 1:08μμ

Στο DRIVE #251 που μόλις κυκλοφόρησε…

Μη μασάτε που το λένε «Σεπτεμβρίου», είναι το καλοκαιρινό τεύχος του DRIVE και μόλις κυκλοφόρησε. Πάνω στην ώρα για να πάρετε το δικό σας πριν φύγετε για Σαββατοκύριακο και Δεκαπενταύγουστο.

Ακόμη δεν έχουν καλά καλά σβήσει τα κεράκια των 70 χρόνων Ferrari, και σε αυτό το τεύχος γιορτάζουμε μια άλλη σημαντική επέτειο. Τα 50 χρόνια από την ίδρυση της AMG.

Ανατρέχουμε στην ιστορία της φίρμας, μια ενδιαφέρουσα διαδρομή στο χρόνο επιχειρηματικά, τεχνολογικά αλλά και από την ανθρώπινη πλευρά της. Ένα… επικό success story που ξεκίνησε όταν η ίδια η Mercedes διέκοψε ένα αγωνιστικό πρόγραμμα και απέλυσε δύο μηχανικούς της. Κι έφτασε δεκαετίες μετά, να αγοράσει την εταιρεία που εκείνοι ίδρυσαν.

Ξεχωρίζουμε τα σημαντικότερα μοντέλα της φίρμας, θυμόμαστε τις σπουδαιότερες στιγμές της πλούσιας αγωνιστικής ιστορίας, παρουσιάζουμε ολόκληρη τη σημερινή γκάμα, αλλά κυρίως, οδηγούμε τη… Θεά.

Η Mercedes-AMG GT C Roadster είναι πολύ περισσότερα από την ανοιχτή έκδοση της GT που ξέραμε. Με τεχνολογία από την R, αυτό το αφοπλιστικά όμορφο διθέσιο είναι ένα συγκλονιστικό supercar που σίγουρα θα ήθελαν να έχουν φτιάξει στα περίχωρα της Modena.

Η λάμψη και το γκάζι δεν λείπουν και εκτός των 32 σελίδων του αφιερώματος AMG. Ο Ντίνος δοκίμασε το Audi S5, έναν πραγματικό Smooth Criminal που κινείται σε ρυθμκούς WRC στις αγαπημένες του Ε.Δ. της Στερεάς Ελλάδας, με το ένα χέρι. Δοκιμάσαμε επίσης δύο διαμάντια του στέμματος της JLR: το ολοκαίνουριο Range Rover Velar με το αλουμινένιο πλαίσιο και τον V6 των 300 ίππων και την διτούρμπινη Jaguar F-Pace 25d, με αρκετό πλέον γκάζι για να υποστηρίζει την σπορ εμφάνιση και την ακόμη πιο σπορ συμπεριφορά.

Ο «ραλιτζής» Γαλανόπουλος ένιωσε λίγο Loeb στρίβοντας το DS3 Performance, την κορυφαία έκδοση του γαλλικού hatchback με 208 ίππους και επιθετικό μπλοκέ. Στα πιο καθημερινά, ο Κλεάνθης ξεψαχνίζει το ολοκαίνουριο Opel Insignia στο Master Test και ο Αργύρης συγκρίνει το νέο SEAT Ibiza με το επίσης νέο Suzuki Swift στις πολύ ενδιαφέρουσες εκδόσεις με κινητήρα βενζίνης 1.0 τούρμπο.

Μέσω της συνεργασίας μας με το βρετανικό Autocar εξασφαλίσαμε μια πρώτη γνωριμία με την BMW M240i, στην ενότητα του classic ασχολούμαστε με την Chevrolet Camaro ενώ στα αγωνιστικά θέματα, εκτός από το κλασικό πλέον ρεπορτάζ WRC με τις εκπληκτικές φωτογραφίες του Νίκου Κατίκη / Rallypixels, από τη Φιλανδία αυτή τη φορά, αυτό που μας κέντρισε το ενδιαφέρον ήταν το comeback του Robert Kubica, ο οποίος είναι πολύ πιθανό να είναι στο grid της F1 το 2018.

Καλή ανάγνωση.

Κάθε αναγνώστης του drive.gr μπορεί να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του στα σχόλια, όποιες κι αν είναι αυτές. Ωστόσο κάθε σχόλιο πρέπει να εγκριθεί από τους διαχειριστές της σελίδας, οπότε δημοσιεύεται λίγη ώρα μετά την καταχώρησή του. Τα μόνα σχόλια που απαγορεύονται και άρα διαγράφονται είναι όσα περιέχουν υβριστικές ή προσβλητικές εκφράσεις ή φωτογραφίες, αυτά που γράφονται μόνο για να προκαλέσουν αναταραχή ή προσωπική αντιπαράθεση με άλλους χρήστες (flaming), όσα διαφημίζουν εταιρίες, προϊόντα ή ανταγωνιστικές ιστοσελίδες και βέβαια τα κακόβουλα, βλαπτικά και επαναλαμβανόμενα μηνύματα (spam).
Ευχαριστούμε για τη συμμετοχή σας!

Σχεδιασμός, Ανάπτυξη και Φιλοξενία